Časté otázky (FAQ)


Je možné vrátiť alebo vymeniť nevyhovojúci tovar?

  • Áno, výmenu alebo vrátenie tovaru je možné uskutočniť do 14 kalendárnych dní od prijatia zásielky. Podrobnosti nájdete tu.
     

Akým spôsobom mám poslať tovar späť?

  • Tovar posielajte doporučene (nie na dobierku) a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu po ceste k nám. Zásielky poslané na dobierku budú odmietnuté!
     

Na akú adresu mám poslať reklamovaný tovar?

  • Tovar zašlite na adresu SPOKE, s.r.o., Lidická 903, 33011 Třemošná u Plzně.

 
Čo by mala obsahovať zásielka, ktorú odosielam na reklamáciu?

  • Zásielka by mala obsahovať riadne vyplnený  reklamačný protokol (prípadne iný dokument, v ktorom bude uvedený presný popis chyby), kópiu dokladu o kúpe a reklamovaný tovar.

 
Ako dlho budem čakať na vybavenie reklamácie?

  • Lehota pre vybavenie reklamácie je 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.


Ako zistím stav reklamácie?

  • Pre zistenie stavu reklamácie pošlite e-mail na adresu info@spoke-store.sk. Nezabudnite uviesť Vaše meno a číslo objednávky.
     

Môžem si reklamovaný tovar vyzdvihnúť osobne?

  • Áno, tovar je možné po predchadzajúcej dohode vyzdvihnúť i v našej  prevádzke SPOKE, s.r.o., Lidická 903, 33011 Třemošná, CZ.


 

Späť
 
 
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie X
Copyright © 2018 SPOKE, s.r.o.
Všetky práva vyhradené
Facebook
Twitter
Spokemaraton
APEK - certifikovaný obchod
Heureka.sk - overené hodnotenie obchodu
Ecommerce Europe Trustmark
Provozováno na systému NetShops