Neprišiel mi potvrdzovací e-mail, čo teraz?
- Každý e-mail s potvrdením objednávky sa automaticky odosiela z adresy objednavky@spoke.cz. Pokiaľ ho nemôžete nájsť v záložke doručenej pošty, je možné, že sa zatúlal do spamu či nevyžiadanej pošty, a preto skúste nahliadnuť aj tam.
Nepodarilo sa mi uhradiť objednávku, čo s tým?
- Nemusíte vytvárať ďalšie objednávky a pokúšať sa o úhradu. Napíšte nám na info@spoke.cz a spoločne situáciu obratom vyriešime.
Ako uplatniť darčekový poukaz/voucher na vašom e-shope?
- Stačí v prvom kroku nákupného košíka zadať kód vouchera do poľa "zľavový kupón". Zľava bude následne odpočítaná od hodnoty vášho nákupu.
Je možné vrátiť nevyhovujúci tovar?
- Pokiaľ vám tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje, jednoducho ho môžete počas 14 dní poslať späť. Všetky informácie na vrátenie tovaru nájdete tu.
Ako môžem reklamovať tovar?
- Niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť! Informácie na riešenie reklamácie nájdete tu.
V akom stave mi príde bicykel objednaný vo vašom e-shope?
- Než vám bicykel pošleme, vezme si ho do parády náš mechanik. Bicykel zostaví, dofounke tlak v pneumatikách, skontroluje a docentruje kolesá, nastaví brzdy a radenie a poriadne skontroluje funkčnosť všetkých jeho prvkov. Až potom ho zabalí späť do krabice, ktorá je expedovaná k vám. Z bicykla teda zloží pedále, riadidlá z predstavca, vyberie sedlovku a pri niektorých bicyklach je nutná aj demontáž predného kolesa. Návod, ako postupovať po doručení bicykla nájdete tu.