Poškodená zásielka


Nekompletná zásielka

V prípade, ak obsah balíka nesúhlasí s nákupným dokladom ( obdržali ste iný tovar alebo v dodávke niečo chýba), kontaktujte nás prosím na e-mail info@spoke alebo telefonicky. Uveďte číslo nákupného dokladu, nadbytočný alebo chýbajúci tovar, svoje meno a priamy kontakt na Vás. Odporúčame vykonať oznámenie čo najskôr od obdržania zásielky, najdlhšie však nasledujúci pracovný deň. Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.

Tovar je mechanicky poškodený

Kupujúci je povinný bezprostredne po dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom Spoke, prípadne poškodenie škatule) podľa priloženého prepravného listu a odmietnuť prevziatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.

  • DHL
    Zjavnú chybu (poškodenie obalu, porušenie pásky s logom SPOKE) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať i s touto chybou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej škody. Ak zistíte, že je zásielka poškodená, bezodkladne oznámte podrobnosti e-mailom na adresu info@spoke.cz (uveďte číslo balíka, číslo faktúry, kontakt). Zástupca prepravnej spoločnosti k Vám príde spísať škodový protokol a poškodený tovar si odvezie. Kópiu zápisu o škode, ktorú od neho obdržíte, do 24 hodín zašlite e-mailom na adresu obchodu a náš pracovník vybavujúci škody Vás bude informovať o ďalšom postupe. Po uplynutí 3 dní od prevzatia zásielky už nie je možné reklamáciu uplatniť žiadnym spôsobom.
Späť
 
 
Tovar zakúpený od 30.11.2018 je možné vymeniť za iný až do 15.1.2019.
Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie X
Copyright © 2018 SPOKE, s.r.o.
Všetky práva vyhradené
Facebook
Twitter
Spokemaraton
APEK - certifikovaný obchod
Heureka.sk - overené hodnotenie obchodu
Ecommerce Europe Trustmark
Provozováno na systému NetShops